Veelgestelde vragen

Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van een product?
Indien het product op voorraad is en op werkdagen voor 12:00uur besteld, wordt het de volgende dag thuis bezorgt door TNT.
Producten die niet op voorraad zijn, en voor 12:00uur besteld, worden na drie a vier werkdagen afgeleverd. Uiteraard doen we ons uiterste best om het product zo snel mogelijk te leveren.

Hoe hoog zijn de verzendkosten
?
Binnen Nederland brengen we op dit moment 2,95 euro verzendkosten in rekening mits het pakket voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Gewicht: 0-10kg
  • Afmetingen: max. 100 x 50 x 50cm

Mochten de bestelde producten hiervan afwijken dan wordt er contact met u opgenomen.

Bestellingen buiten Nederland: Verzendkosten in overleg.


Veiligheid en privacy

Hebben jullie een privacy verklaring?
Ja! Deze kunt u lezen in de Algemene voorwaarden.

Is het online betalen wel veilig?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Meer info kijk op www.ideal.nl.

Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken
?
Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen.


Ruilen en retourneren

Kan ik een product ruilen/retourneren?
Zie Algemene voorwaarden artikel 7 Reclameren.


Suggesties en klachten

Heeft u een suggestie?
Heeft u een suggestie hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, het liefst per e-mail. Tennisloods.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie zeer op prijs.

Heeft u een klacht
?
Bij tennisloods.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt normaal gesproken binnen één week uitsluitsel over uw klacht. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

Tennisloods.nl
t.a.v. Manager klantenservice
Postadres;
Ir.P.Calandstraat 11
3841KA Harderwijk


Ook dan krijgt u binnen één week uitsluitsel over uw klacht. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een daartoe bevoegde rechter in Rotterdam, daaronder mede begrepen de Voorzieningenrechter van deze arrondissementsrechtbank, recht doende in kort geding.


Contact

Op welke manier kan ik contact opnemen met tennisloods.nl?

  • Per telefoon: 0341-785550 (maandag t/m vrijdag van 09:00-12:00uur).


Betalen

Hoe kan ik betalen op tennisloods.nl?

  • iDEAL

Heeft u toegang tot internetbankieren bij Postbank, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank of Fortis? Dan kunt u zonder speciale software gebruik maken van iDEAL

  • Vooruitbetaling

Wanneer het geld voor 12:00 uur op onze rekening staat, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden.

ING Bank Harderwijk: 4471898

  • Achteraf betalen

Voor een bedrijf met KvK nummer en tennisverenigingen is het mogelijk om achteraf te betalen. Neem voor deze optie even contact met ons op.


Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?
Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.




Items: 0 Totaalprijs: € 0.00 Basket